tirsdag 17. januar 2017

Bursdags kort til ei spesiell jente.



Ei lita jente som ikke er så lita lengre, fortjener å få et kort som ikke er så barnslig :)
Denne jenta som skal få dette kortet har en stor plass i hjertet mitt. Å nå er hun blitt hele 13 år, jeg kan nesten ikke fatte at årene har gått så fort.
Hennes mellom navn er sol, så jeg bare måtte lage en sol med metall tannhjulene mine



Kronen på verket er jo stemplet fra papirdesign, jeg hadde tenkt å bruke den andre delen til denne stempel plata som er noen stilige sko, men det passet ikke inn. Dette er jo det som er så kjekt når man setter seg ned for å lage noe kreativt, man har en plan, men underveis endre det seg :)



Jeg elsker denne sommerfugelen, jeg tømte hele metallesken min for å finne den, å helt på bunnen var den, min siste..





Masse gode gamle blomster, jeg har en resteeske med blomster å, ikke bare papir, så hvem som har laget dem er et mysterium, tipper noe er prima, papirdesign..

Inni her skal jeg skrive en hilsning til denne flotte frøkena ♥



Den oppskriften jeg har fulgt skulle det ikke være magneter, men sideneflippene ble ikke så fin uten, så da løste jeg det med å gjøre dette.



Siden jeg brukte metall fra KORTHOBBY, fant jeg ut at dette kortet kunne passe deres siste utfordring, som er vintage. Jeg har brukt 7 gypsies papir, rester der å, men akkurat disse er en av min favoritter.


Ha en herlig kreativ dag ♥

5 kommentarer:

  1. Det kortet falt bare sååå i smak hos meg<3

    Takk for deltagelsen i vår vintageutfordring nå i januar. Supert at du også deler linken til utfordringen, det setter vi pris på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kjerti, jeg er vant at det er noe man skal gjøre, som min tid som designer hos Scrappiness, vi hadde det til å med i reglene, dessuten vil jeg jo at flere skal få øynene opp for den flotte utfordringen deres. Det var bare tilfeldigheter som gjorde at jeg oppdaget dere selv :)

      Slett
  2. Et nydelig kort, og så flotte farger. Heldig hun som får dette:)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort. Ja heldig hun som får dette kortet.
    Kjempefin fargesammensetning . Takk for at du deltar i korthobbyutfordringen .
    Klem Wenche

    SvarSlett
  4. Nydelig kort du har laget! Takk for at du deltar inne hos Korthobby`s utfordring!
    Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...