tirsdag 6. desember 2016

Julekort med 13@rt .

God ettermiddag, helgens utskeielser satte litt stopp for det å lage julekort hver dag, men guriland hvor morsomt jeg hadde det, så det var virkelig verdt det.

Jeg har tatt for meg 13 @rt sine juleark, eller jeg kjøpte en bok/hefte med 6x6 ark, helt perfekt til å lage 6x6 kort. Alle arkene passer til hverandre og kvaliteten på arkene er fantastisk.

I was supposed to make a Christmas card every day, but after Saturday's festivities went Sunday plans to the sink (tough getting old) Today I have another card, and it is made with the great Christmas sheets to 13 @rt. Love the quality of these sheets, I bought a booklet with 6x6 sheets and all sheets fit nicely together.


Jeg har brukt Prima blomster, metall fra KortHobby, kongler og bling fra 13@rt, dise fra papirdesign og Precious Marieke, ja og en liten søt blomst fra papirdesign. Stemplet er jeg litt usikker på siden jeg har dem i et hefte og ikke har skrevet hvem det er fra, mest sannsynlig Tim Holtz.

I've used Prima flowers, metal KortHobby, pinecones and bling from 13 @ rt, dise from Papirdesign and Precious Marieke, yes and a little sweet flower from Papirdesign. Stamped I'm a little unsure since I have them in a booklet and have not written who it is from, most likely Tim Holtz.


Her har jeg fått bruke den delen jeg fikk til overs etter at jeg skulle ha en runding på fremsiden, og da blir det god plass til  å skrive.

Here I used the remnants from the front of the card, nothing should be discarded.

Jenta vet jeg ikke hvor kommer fra, men tagen og den andre lille utklipsbiten er fra 13 @rt, det fulgte med et utklipp ark

The girl I do not know where comes from, but tag and the second small clipart bit is from 13 @rt, this sheet supplied with sheets from 13 @rt


Baksiden har jeg gjort enkel, slik at det fine arket kommer godt frem.

Back side of the card, I kept simple so that the fine sheet comes out clearly.



Med dette kortet er jeg med i to utfordringer



Have a lovely Creative evning Big hug from Jorunn 

6 kommentarer:

  1. Det er ikke alltid ting går etter planen, et julekort hver dag burde jeg ha gjort også. Lekkert julekort har du uansett tryllet frem, oser julemagi lang vei. Tusen takk for at du deltar hos oss i KaBoks. Og riktig god jul.

    SvarSlett
  2. Nydelige ark, og det spørs om jeg ikke må titte litt etter de altså ;-) Og det gjorde seg virkelig med en sånn stor blomst på forsiden, lekkert.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  3. Så pent julekort, Jorunn. Metallet fra Korthobby gjorde seg godt under blomsten.
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Korthobby.no nå i desember :)

    DT-Kjersti

    SvarSlett
  4. Wow hvor er dit julekort flot. Super skønt. Tak for din deltagelse i KaBoks udfordringen. Mvh DT Gitte

    SvarSlett
  5. råstilig kort !
    Tusen takk for at du deltar i korthobby utfordringen !
    Og fortsatt god jul :)
    klem Wenche

    SvarSlett
  6. Nydelig og koselig julekort! Det var fint med metallblomst under papirblomsten!
    Takk for at du deltar inne hos oss i Korthobby`s utfordring.
    Godt Nyttår!
    Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...