lørdag 17. desember 2016

Christmas Card. God jul.


Jeg hadde så lyst til å lage en slags låvedør da jeg satte meg ned med dette kortet, og at det både skulle vise kveld og dag når du åpnet det.

Dette kortet ble laget da jeg ble inspirert av Papirdesign sin siste utfordring for i år. Den finner du her.

Måtte bare ha på favoritt stemplet mitt i år fra papirdesign.


Jeg hadde å noen rester fra Prima fra i fjor som jeg fant under den store rydde dagene mine for noen mnd siden.

Så var jeg så heldig å få noen fine advendsgaver fra min bestis Linn, da måtte jeg jo bare bruke det.


I å med at jeg har pyntet alle sidene inni kortet, så måtte jeg bruke baksiden til å skrive julehilsen, men det spiller igrunnen ikke noen rolle.



Jeg har brukt wink of stella å fargelegge med, i å med at armene mine er litt skjelven for tiden ble det litt utenfor noen steder, men da kan vi jo være sikker på at det er hjemmelaget, hehe.




Dette ble mitt aller siste julekort i år, å ha barn som går i tiende betyr at du å leser på prøver, hehe. Jeg kan lære dere mye om krle, historie, matte osv, bare å spørre om dere står fast.

Jeg var til å med så heldig at jeg fikk være med en halv dag med klassen til min datter, der temaet var at vi skulle lage julekort. Så utrolig koselig, og må si at det var en ny form for "kurshold" jeg lærte utrolig mye selv å gjøre dette.

Det virket å som denne klasse synes det var kjekt å lage kort, fikk mye spørsmål, og forklarte litt om kortlaging og hvordan vi tenker å slikt. 








Det er nok noen jeg ikke har fått bilde av, men dette var en kjekk opplevelse som jeg håper jeg får oppleve flere ganger.



Det Var alt fra meg i dag, takk for at du besøkte bloggen min i denne travle før julsstia :)

Ha en riktig god jul og godt nytt år, klemm

2 kommentarer:

  1. Noe så vakkert og stemningsfullt som det kortet med "låvedører"!Du er så flink. Ikke rart at ungene på skolen koste seg med kortlaging. Det ble så mye fint. Ha en vakker dag og kos deg på søndagens fjerde advent! :)

    SvarSlett
  2. Jorunn,
    Your cards are all very lovely and I see you spent much time on your designs! Well done!
    I sooo love the barn door card you created! So very clever and such specail wishes!
    Sending Christmas wishes to you and your family from my house to yours!
    Hugs,Jackie ")

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...