torsdag 10. november 2016

Julegavetips.


Jeg er veldig glad i å få hjemmelaget julegaver, om det er scrappe ting, strikket sokker, bare det er hjemmelaget. Vet ikke om det er fordi jeg tror at akkurat det jeg får var ment for meg, og den personen som gir det til meg, har brukt tid på å tenke på meg mens det ble laget.

Når jeg lager hjemmelaget julegaver så vet jeg hvem som får den jeg lager, og jeg tenker litt på hva de liker, og ja jeg har dem i tankene når jeg lager det.

Denne kalenderen er ikke laget som en julegave, men det er noe jeg kunne ha laget som det. Denne skal til korpset til guttungen, til høstbasaren.


Den hengeren var så søt så jeg bare måtte kjøpe den da jeg så den i sommer, det er Meissa Frances som har laget den.


Bortsett fra selve kalenderen er alle de andre produktene 7 Gypsies og hvis du har lyst på noe av disse produktene, kan du finne dem i dette innlegget hos Canvas corp Brand


Da vil jeg bare si ha en nydelig kreativ dag, klemm Jorunn ♥

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...