lørdag 29. oktober 2016

Halloween Invitasjoner. Wicked Gypsy.


Jeg virkelig elsker 7 Gypsies, først så tenkte jeg, men jeg scrapper jo ikke vintage, men det er så mye mer med 7 Gypsies en bare det. og Halloween serien Wicked Gypsy er bare så digg. Du kan få pakker med masse forskjellige bilder i alle str, passer jo perfekt til en invitasjon. ( å det kan vel hende at  wicked Gypsy passer min personlighet av å til mohaaaa)

Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle prøvde å holde meg bare til 7 Gypsies, klarte det nesten, og enda bedre jeg klart å lage noe uten å bruke dots.. ler

Her er produktene fra 7 Gypsies jeg brukte, det eneste jeg tilføyde var Stempel og en dies fra papirdesign og en dies fra Tim Holtz


Siden sønnen min og Bestisen hans har snakket om Halloween siden i sommer, og ikke minst har testet ut sminke like lenge, fant vi ut at vi fikk ta det litt mer ut i år, de vokser så fort til disse barna våre, og dette er en av de små tingene vi kan gjøre. Så i år skal vi prøve oss på å dekorere et Gresskar, i tillegg til litt ekstra pynt.

Her har dere guttaboys.






Jeg har laget en tutorial i Canvas Corp Brands bloggen, så hvis du vil se hvordan du kan lage dine egne invitasjoner så bare ta turen innom der.

4 kommentarer:

  1. Flotte ark, og et supert resultat! Halloweenfesten blir sikkert årets happening når du står bak den. Heldige gutter som forresten så helt smash ut med den sminka.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mette, og det beste at jeg trengte ikke bruke saksa en gang.. hehe.. Det var bare å pusle dem sammen. Guttene er blitt en raser på å sminke seg, Youtube er fantastisk som læremester.. hehe Gleder meg til å begynne å pynte.. Min kjære tok seg av Gresskaret i dag og han storkosa sæ virkelig.. :)

      Slett
  2. Så flink du er altså. Du fikser da det meste. Kos deg videre i helga! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...