mandag 4. januar 2016

Valentines Kort


Mitt første kort i år er et Valentines kort.

My first card this year is a Valentines Card.


Jeg har brukt den nye serien til BoBunny, Love&Lace, fargene er helt magisk flotte. og hele serien passer utrolig godt sammen.

I have used the new series to BoBunny, Love&lace, the colors are absolutely magical magnificent. and the whole series fits incredibly well together.


Jeg har brukt blomster fra Papirdesign, en Norsk produsent og Prima sin juleserie A Victorian Christmas.

I have used flowers from Papirdesign, one Norwegian producer and Prima's Christmas series A Victorian Christmas.



Jeg fant frem stemplene mine fra Blue Fern Studio Love Story, de passet jo perfekt til temaet.

I brought out my stamps from Blue Fern Studio Love Story, they matched the theme perfectly.



Det var alt jeg hadde i dag, ha en nydelig kreativ dag, klem

It was everything I had today, have a lovely creative day, hug


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...