onsdag 4. november 2015

Julekort.


God morgen, på mandag var jeg på et lite scrappetreff i Stavanger, og det fine med det er jo at man møter likesinnede, men å at man faktisk klarer å lage litt, og ikke minst henter inspirasjon fra andre :)

Jeg klarte faktisk å bli ferdig med et julekort, og det ville jeg bruke til Papirdesign sin siste utfordring. Som er Julerelatert.

Jeg hadde ikke så god tid til pakkingen til treffet, så jeg stakk hånden min ned i papirdesign arkene og tok med meg noen. Så her ble det vel litt gammelt og litt nyte ark. Men det fine med papirdesign er jo at de er tidløse.



Sist uke kom jeg over prima sine juleblomster og blader, fant ut at de var nydelig å blande med papirdesign sine egne blomster. Utklipps bilde er å papirdesign sitt produkt.

Jeg pynter alltid fremsiden og baksiden, baksiden bruker jeg å gjøre enkelt.



Så har jeg da ei god scrappe venninne, skal du ikke pynte inni.. så ler hun godt, for hun vet jo at jeg sjelden gjør det, må jo ha god skrive plass.. Men så kom jeg på at disse kortene jeg lager nå skal min mor sende og hun ønsker at jeg bruker stempel inni kortene fordi hun ikke klarer å skrive så mye.. så da var det jo bare å hive seg rundt å pynte inni å. Takk Helga for at du minte meg på det ♥

Helt enkel pynting inni, må nok øve litt på den delen :)






Det var det jeg hadde for nå, ha en nydelig Kreativ dag ♥

3 kommentarer:

  1. Et virkelig lekkert kort Jorunn! Kjempefint med båndet du har surret rund kortet. Tusen takk for at du deltar på Papirdesigns novemberutfordring. Klem fra Cathrine- DT

    SvarSlett
  2. Lekkert kort med mange nydelige detaljer.
    Takk for at du deltar i papirdesigns novemberutfordring.
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  3. Skikkelig flott julekort. Artig å se deg mikse de ulike kolleksjonene slik. Det funket veldig bra.
    Takk for at du ble med på utfordringen til Papirdesign i november.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...