onsdag 11. november 2015

Den ekte julenissen!?


Jeg må bare innrømme jeg har en spesiell kjærlighet for nisser, bare spør min kjære mann.. Jeg har fått forbud mot å kjøpe flere.. Men seriøst kan man virkelig få for mange nisser? eller engler.. nope.

Dette  julekortet er skikkelig nisse, slik jeg liker dem.

Jeg har som sagt før ryddet i scrappesakene mine, og har funnet ting jeg ikke visste jeg hadde, så nå har jeg lagt det frem slik at jeg kan bruke det, og i dag var det noen bånd jeg hadde i en eske med mye rart i.
Å en eller annen plass så jeg hvordan noen hadde delt opp mønsterark i to med to forskjellige ark på fremsiden og det fikk jeg lyst til å prøve.



Jeg har brukt wink of stella klar på blomstene og nissen men ikke lett å få det frem på bildet.

Jeg synes det er litt artig at jeg som ikke var så stor fan av å bruke blomster, nesten ikke kan få for mye nå.. Må nesten begrense meg.. hehe.


Å pyntet litt inni, fikk brukt opp restene, det er noe jeg virkelig skal bli flinkere med. For jeg har jo snart mer rester en vanlige mønsterark og kartong.



Jeg har levert dette kortet til disse utfordringene.

 Cardandscrap Udfordring 106 Jul / christmas ♥

Kreativ scrapping UTFORDRING #11 - JUL



Ha en nydelig kreativ dag ♥

6 kommentarer:

  1. For en koselig nisse. Flott kort.
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT-Heidi

    SvarSlett
  2. Dette var en ordentlig flott julekort!
    Takk for din deltagelse hos Papirdesign.
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  3. flott julekort! kjekt med nisser :) takk for at du deltar i card and scrap sin utfordring. DT Graciela

    SvarSlett
  4. For et herlig julekort, og nisse!!!
    Takk for at du er med på Kreativ Hobby's utfordring: Jul

    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  5. Så koselig julekort.
    Veldig fin julestemning over det.
    Tusen takk for at du deltar hos papirdesign.

    Hege.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...