tirsdag 1. september 2015

Ny utfordring hos Prosject Life

God morgen og god ny måned. Dette er vel det som kalles årets første høst måned, jeg har fremdeles et lite håp om en liten indian summer :)

Vel jeg har slengt med meg på denne utfordringen, ble så inspirert av bildene denne gangen.

Bare se her.



En av de siste helgene i August ble vi jo overrasket av et nydelig vær og da måtte vi jo bare dra ned til tasta sjøen, en plass vi ikke har vært før, og vi kom over en del koselige ting og gjemglemte minner av en svunnen tid.

Her kommer mitt bidrag.


Det er så kjekt når man går på tur med ungene, de legger merke til så mye som vi bare overser.


Noen ganger når kortene er så fine, så har jeg ikke lyst til å bruke så mye pynt, synes de kan stå alene, men bare litt detaljer.


Lenge siden jeg har brukt stempel i prosject Life, og da jeg kom over papirdesign sine stempel med samme uttrykk som pode sa da han så dette måtte jeg bare bruke det. Utrolig hvilke historier unger kan få av en slik bygdning.. og ikke minst hvor mange hvorfor det som kan komme .


denne plassen er skikkelig digg.. Så nært og allikevel så idyllisk, og syden stemning,



Ha en nydelig kreativ dag ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...