søndag 6. september 2015

Feiring..


God morgen, denne uken har jeg blogget for Prosject Life I Norge, det er lenge siden nå, så det var deilig å komme igang igjen.

I sommer hadde jeg å min kjære 10 års bryllupsdag og min mor ble 75 år, da slo vi sammen feiringen, siden familiene bor langt i nord og vi i vest.

























Det var en herlig feiring, og godt når familie og vennen kan samles, spesielt når en ikke sees så ofte.

Link til Prosjekt Life I Norge, her og her.

Det var alt jeg hadde for i dag, ha en nydelig kreativ søndag, klemm ♥

5 kommentarer:

  1. Hopper innom her hos deg også! Flotte sider med bruk av små bilder! Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Wow så utrolig flott dokumentasjon av to store begivenheter. Flotte sider, med mange detaljer

    SvarSlett
  3. Mange flotte sider, så ut som en flott feiring. Mitt femte stopp på blogghoppen :-)

    SvarSlett
  4. For en herlig gjeng. Gøy med bilder i alle varianter. Håper du har det fint i høsten. Stå på med din vakre og artige kreativitet. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...