tirsdag 23. juni 2015

Nytt kit hos scrappiness, Harmony.

Jeg må bare innrømme at jeg elsker mønsterarkene til Blue Fern Studio, de er en drøm å jobbe med.

Å jeg må vel å innrømme at jeg føler meg heldig som får lov å jobbe med kitene til Scrappiness. Denne gangen fikk jeg 2 Loer, et kort og en Tag av kitet som ser ut som dette.

Masse herlig pynt, og litt utfordring på den hvite dukken. Jeg har aldri brukt det, men greit å få utfordret seg selv.


her er forsiden til selve kortet, som jeg har brettet på 4 inch 3 ganger, så det ble en liten mini bok.






Vil du ser mer av det jeg har laget, ta turen innom scrappiness.

Det var det jeg hadde i dag, ha en nydelig santhans. Her har vi faktisk nydelig vær og varmt.

Go klæmma ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...