fredag 27. mars 2015

Kurs i Project Life

Hei alle sammen, har du lyst til å lære å bruke alle typer bilder i PL, og gjerne ukurante farger og størrelser, gjerne bilder som du egentlig har gitt opp/skrotet. (det er sjelden jeg bruker standar str når jeg lager PL) Jeg har fått tilbakemeldinger om at det er noen som synes Pl er vanskelig og ikke minst vanskelig å ta gode bilder av. Dette vil jeg ha kurs i, i Stavanger. Siden jeg å vil vise hvordan du kan ta gode bilder, må dette kurset bli på dagtid. Jeg vil ha kurset hjemme hos meg selv, og ser for meg at jeg har plass til 6 stk. Lørdag 18 April er en mulighet og Lørdag 25 April er en. Du kan gi meg tilbakemelding på PM eller her. Kurset koster 350 kr, da holder jeg 2 plastikk mapper, PL kort og all pynt. Det du trenger å ta med er Archivel ink (vanndast blekk til stempel), Akrylkloss(hvis du har noen favoritt stempel, hvis ikke har jeg) skjærebrett, dobbelsidig tape, Glossy accent(eller annen god lim til pynt) saks og underlag. Du må å ha med ca 10/15 bilder i to forskjellige serier, det ene i farger og den andre i sort/hvit. str på bildene burde være på 6 gange 9 cm. Har du problemer med å ta ut bilder selv, så kan jeg helpe deg, bare å ta kontakt på PM eller mail, jorunnl@broadpark.no

Jeg hadde skrevet den 25 april, men da er jeg i konfirmasjon, så det må bli Lørdag den 9 mai eller 23 mai.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...