lørdag 28. mars 2015

Jeg har pyntet mitt første Egg

Hadde kjekt scrappe besøk her på Torsdag og hun hadde med seg fine egg vi kunne pynte, og det var med litt skrekkblandet fryd jeg hev meg rundt. Men guriland så gøy det var, og ikke minst å ha selskap samtidig.



Det er så kjekt å prøve seg på noe nytt. Masse lag på lag her.


Fikk testa ut de nye Plain Jane sprayene mine, digger dem. Det er matt mist til Tattered Angel.


Dessuten fikk jeg brukt pynt jeg aldri har prøvd før det er litt digg.


Fikk å testet ut min nye crackled texture paste digger den. Jeg brukte samtidig den svarte embossing  Pasten.

Snart Påske, og noe er nok allerede på vei på fjellet, i år skal vi være hjemme, tenkte å besøke kongeparken en tur. Var der i fjor og det var rett og slett herlig.

Ha en herlig helg ♥

5 kommentarer:

  1. Så stilig det ble! Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  2. Det ble så fint med så mange spennende detaljer. Gøy å pynte egg, både de man kan åpne og de vi kan spise! Her har jeg pyntet opp huset til påske, og det er fint med masse farger for en stund. Ute er gårdsplassen igjen tom for snø og det er regn i lufta. I går fikk jeg bakt et par påskekaker med marsipanpynt og nå er det bare å kose seg. Gemalen jobber de første dagene til uka, men så er det fri for oss begge. Ha en strålende helg. Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge to ♥ God søndag og god Påske ♥

    SvarSlett
  4. Ble kjempeflott!
    Riktig god påske til deg :o)

    SvarSlett
  5. Så utrolig stilig det ble!! Herlig farge og detaljer!!
    Ønsker deg og dine en fantastisk påske!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...