lørdag 7. mars 2015

Har blitt skikkelig glad i Tags.

Må bare si at jeg har fått litt dilla på tags, det går fort, og du aner nesten aldri hvor du ender før du er ferdig. Digger det.

Her er to jeg lagde på Scrappetreffet i februar i Egersund.



Første gang jeg hadde gjort det på denne måten.

Så en til hvor jeg skulle lage en liten inspirasjon til utfordringen hos ArJo´s

Det er jo så fort gjort, og ikke minst kjapt, hvis du trenger en liten ting med en gave eller blomster. Når kort tar litt for lang tid.

Ønsker dere alle ei nydelig helg ♥

2 kommentarer:

  1. De er jo kjempesøte, med fine farger og morsomme detaljer. Kos deg i helga. Klemsiklem fra meg!

    SvarSlett
  2. Så herlige tags i glade farger!! Du har fått skikkelig dreisen på disse, Jorunn <3 Digger stilen din, den er til å bli GLAD av :) stor klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...