mandag 16. februar 2015

En smak av sommer !

Digget den hoved utfordringen til scrappelyst for februar, og bare måtte hive meg med. De vil se skarpe farger.

ajeg laget denne LOen sist helg på Egersund treffet og siden det hadde vært min uke i scrappiness bloggen, hadde jeg ikke fått tid til å bloggen den, -heldigvis. Så nå kan jeg bruke den til utfordringen hos scrappeglede

Det er alltid så deilig å være på treff hos Brit og Linda, for hun har så mange flotte mønsterark, og i år gadd jeg ikke ta med noen, heller kjøpe nytt.


Jeg elsker Danmark, kan nesten ikke få nok av det, og sist sommer valgte vi det bort, spørs vel ikke om vi dra tilbake hit neste gang vi skal ha sommer ferie.


Å jeg elsker Bobunny, jeg må si de er helt klart min favoritt når det kommer til mønsterark, det er det jeg har brukt her, og til utklippene.

Har du å lyst til å være med på utfordringen inne hos Scrappelyst, er det bare å ta uren innom.


7 kommentarer:

  1. Herlig og fargerik layout!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  2. Superskjønn LO du har laget, Jorunn :) Og fantastiske kreasjoner fra deg hele sist uke :) Her har det gått unna, så jeg har ikke fått studert noe her inne på en stund... men endelig idag har jeg tid og jeg er superimponert!!! Du er bare helt rååå!!! Jeg digger stilen din og at du får meg i godt humør når jeg ser på det flotte du lager :)
    knuseklem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Aaww, snakk om å gjøre meg rørt. Fineste Synnøve ♥

      Slett
  3. Utrolig herlig LO!
    Denne likte jeg kjempegodt. Den oser sommerglede og fargene er fantastiske.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  4. Virkelig herlig, fargesprek LO du har laget! Digget den!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst :)

    Linda

    SvarSlett
  5. Herrefred sååå fantastisk vennen!! Du er såå dyktig!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...