søndag 13. juli 2014

Sibling Love ♥

God søndag alle sammen, endelig litt kjøligere vær :) Ja jeg vet, man skal ikke klage, jeg lover at til neste år når vi har fått oss varmepumpe så skal jeg ikke klage :P

Papirdesign har en herlig Juni/Juli oppgave, bare se her.




Skikkelig sommerlige farger, jeg fikk tusen ideer med engang jeg :)

Her kommer mitt bidrag


Dette bilde tok jeg da vi var på ferie i Bulgaria, dette er fra bursdagen til Alex, en som var rimelig fornøyd med å være i sentrum, ble behandlet som en konge av servitørene og eierne av resturangen vi var på.

Jeg har brukt en del gamle Papirdesignark Lykke til fra 2011(en av mine favoritter )
                                                                Sommerdag fra 2010
                                                                Mors Lillehage fra 2009
                                                                Turkis fra 2011
.
Jeg stemplet på den turkise delen av Lykke til, med stempelplaten Kamera(PD stempel)
Rosene er fra Papirdesign, snurreblomster er Kort og Godt.

Den farget fotohjulet er Bo Bunny Modern Miss.

Rammen er fra Wycinanka.

Du har ennå tid hvis du har lyst til å være med på Papirdesign sin utfordring, da trykker du her.

Jeg har litt flere små bilder av Loen min de kommer her










Det var alt for denne ganger, jeg håper dere har en nydelig sommer og at dere storkoser dere i sommer varmen ♥
Ha en nydelig Søndag ♥

8 kommentarer:

  1. Utrolig fin LO ha en fin dag videre😊

    SvarSlett
  2. Denne var så fin Jorunn, flott bruk av fargene. Digger tittelen, kameraet og fotohjulene. Og så likte jeg godt hvordan blomstene var liksom spredd utover som på en blomstereng :) Flott inspirasjon :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Randi for en utrolig fin kommentar ♥ Setter stor pris på det.

      Slett
  3. Kjempefin LO, veldig sommerlig i fargene!
    Takk for at du ble med på Papirdesigns sommerutfordring :)
    Hilsen Renate

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Renate, elsker utfordringen deres denne gangen ♥ Ikke så vanskelig å lage noe når utfordringa gir mange ideer ♥

      Slett
  4. Sååå stilig!! Me like! ALOT!
    Takk igjen for at du er med på alle utfordringene våre:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...