tirsdag 15. juli 2014

Kongeparken..

Jeg har jo helt glemt å legge ut mitt bidrag til Gjestedesigneren for Juni fra project Life Norge, det var en herlig oppgave, hvor vi skulle lage bakgrunnene våre enten med tørr eller våt embossing, og da valgte jeg tørr slik at jeg kunne leke meg litt med panpastellene mine.. eller Linda sine hehe, men nå har jeg faktisk utvidet sortemange mitt litt, så jeg tror det blir litt sånne bakgrunner fremover :)


Dette er fra Påska og allerede da fikk vi smaken av sommer, var faktisk ganske godt og varmt. Som dere ser så er ikke jeg med på noen karusell bilder, og det er en enkel forklaring på det, neida jeg er ikke redd, jeg bare velger å ha beina mine godt plantet på bakken!!!

Ha en nydelig dag ♥

2 kommentarer:

  1. Så herlig side :) Knall flotte embossede kort du har laget, kjekke bilder og fint pynta.
    Og du er ikke den eneste som ikke går i karuseller ;) Jeg er den perfekte veskepasser å ha med seg på slike steder hi hi.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Randi ♥ Karuseller er for barna .. hehe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...