tirsdag 8. april 2014

Mini album til danmarkstur.

Heisann, ikke så veldig lenge til jeg og min kjære skal til Danmark på bursdagstur, uken etter påske.

Så da fant jeg ut at jeg ville prøve å lage meg et lite minialbum som jeg hadde sett Linda Brun lage en tutorial på, liten nett og kjekk.

Slik er forsiden, jeg hadde ingen knapp eller dingsebums som passer for å ha trå rundt til lukking, må nok ut på shopping. Men en klipsøredobbe funker fint det å.

Jeg har ikke dekorert inni ennå, for jeg vil vente å se hvilken bilder som skal hvor. Som du ser har jeg puttet noen tags i poseåpningene, noen gamle til gjenbruk og noen nye som jeg kan kan skrive på og kan hende jeg dekorer dem senere.

Jeg har prøvd å bruke forskjellige farger og gjerne litt maskulint slik at det kan passe til oss begge to.

Litt gult må man ha, for det kan jo hende jeg finner litt påskepynt på tilbud hehe

Denne har jeg pyntet litt, for jeg synes de var så knall stilige og ikke minst minne oss på at nå skal vi på kjæreste tur og da skal man kose seg ♥


Da var vi kommet til den siste siden innvendig, ser jeg har glemt å ta bilde av en side, det er 6 dobbel sider i albummet, da er det plass til en del bilder og pynt og små minner fra turen, for skrivingen gjør vi på taggene..

Bak siden har ikke helt bestemt meg ennå for om jeg skal ha noe mer på baksiden, denne boken skal tross alt ligge i vesken min, og da er det gjerne dumt med for mye pynt som kan gå sund.

Ha en super tirsdag og takk for at du besøkte bloggen min ♥

2 kommentarer:

  1. Så nydelig bok du har laget og så herlig romantisk du er! Nydelig oppsett og digg med den klipps øredobben!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk vennen, kjenner du igjen den øredobben da? hehe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...