mandag 31. mars 2014

Ferie minner , Project Life.

Ny uke og nye muligheter, jeg har laget litt forskjellig i helga og uka som gikk, det første jeg skal vise er en PL som er lever til en konkurranse inne på scrappeland, hos vår Austalske gjestedesigner.

Her har jeg brukt Project Life Hony, et nytt kitt jeg har byttet til meg hos Wendy en kjær scrappevenninne.

Her er fra ferieturen vår i 2010, en herlig og rolig plass, som i grunnen var nær til de plassene vi hadde lyst til å besøke. Denne plassen har vi vært på to ganger, så forsnøyd var vi med plassen og sommer villan.
Vi var for engang skyld heldig med været, det var varmt for det om det var overskyet, og jakke hadde vi på fordi det blåste sånn. Når jeg var ute i vannet til knæren klarte ikke jeg holde meg på beina, så sterk var understrømmene, og slagkraften til bølgene var enorme. Alex ble veldig redd og fortrakk å være i armene til pappan. Alex mente vannet pisket han.

I dag har jeg postet et innlegg på Project Life Bloggen, om du har lyst til å ta en titt på tipsene jeg har om oppbygning av et PL album, så er linken her 

Ha en nydelig mandag, her i vest venter vi på at tåka skal rulle seg ut på sjøen igjen, slik at vi kan nyte den herlige vårsolen. ♥

9 kommentarer:

  1. Kjempefin side! Mange fine detaljer :)

    SvarSlett
  2. Herlig side! Du virkelig koser deg med PL du :)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja æ gjør det skorpis , veldig :)

      Fint å se deg ♥ klemm

      Slett
  3. Kjempelekker, Jorunn!! Så utrolig lekre farger, og oppsett! Veldig stilig pynting du har gjort her! Takk for at du deltar hos oss i Scrappeland.no! Vi er så glade for å ha deg med! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Scrappegal, hyggelig å høre ♥

      Slett
  4. En kjempefin PL-side! Nydelige farger, og det var stilig med de små bildene som du har satt sammen. :)

    SvarSlett
  5. Noen dager siden jeg har vært på bloggrunde nå, skal si du har laget mye flott :o) Kjempeflott side med flotte detaljer! Syns fremdeles det er litt vanskelig med PL, men må nok prøve litt til ;o)
    Ha en nydelig søndag :o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...