onsdag 19. februar 2014

Christmas Cards with Papirdesign

Heisann.. Siden snøen laver ned her hos oss(litt overdrivelse) så fortsetter jeg på julekortene.



Det prikkete arket og baksiden av kortet er Julebukk julekolleksjonen alla 2012 til Papirdesign.
Godjularket er papirdesign julekveld kolleskjon 2011.
Den store hvite blomster er Prima og de små søte juleblomstene med guleknopper i er Papirdesign sine juleblomster, rosene er jeg ikke sikker på, for de er så gamle nå.. Men sikkert prima.
Chipboarden er Papirdesign. Blingen er Mark Richards
Jeg ville prøve noe nytt så jeg embossa stempeltrykket på baksiden.. Ser det ikke så godt her, men på selve kortet ble det ikke så gale.. Men tenker at neste gang bruker jeg et hvit ark.

Ha en strålende Ettermiddag/kveld ♥

6 kommentarer:

  1. Absolutely stunning Christmas card!!! So rich and so much depth!

    SvarSlett
  2. Så herlig motiv og flott papir. Kjempefine blomster. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Nydelig! Kunne nesten sagt god jul her altså. Hos meg er det ikke en snøflekk igjen, så her våres det fint. Litt tidlig kanskje, så man får vel forberede seg på at mars kommer med snø og kulde? Men det er greit, våren ligger der og venter den! Ønsker deg en vakker dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Litt sånn HOHOHO.. hehe Holder på å gjøre meg ferdig med kortene mamma skal ha, slik at det ikke blir så mye til julen :)

      Her har vi hatt grønne plener lenge nå, vi har vel hatt 1.5 dag med vinter og snø..

      Ha en strålende dag ♥

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...