lørdag 1. juni 2013

Konfirmasjons kort gutt.

Ja da var tiden for å lage konfirmasjons kort, jeg ble inspirert av Mettepip her, men laget litt min egen vri.
Dette kortet er det min mor som har bestilt, håper både hun og mottakeren blir fornøyd.

Jeg har laget en lommebok kort, og mønsterark jeg har brukt er poppydesign. og chipboard som jeg har farget med gelatos.

Slik ser den ut på innsiden, på høyreside er det en tag som kan skrives på og en lomme som er tom som man kan ha penger i.

Slik ser taggen jeg har bruk ut etter dekoreringen.

Å slik er baksiden, et helt enkelt gutte kort, uten for mye dill på.

Ha en fortsatt nydelig helg ♥

2 kommentarer:

  1. Dette var regelrett råååstilig! Så utrolig flott både på insiden og utsiden!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...