søndag 9. juni 2013

Gutte bursdagskort

Måtte inn å avkjøle meg litt fra varmen, hva er vel ikke bedre en å oppdatere bloggen litt.

Jeg har virkelig sansen for papirdesign for tiden, for på et ark har du alt du trenger.

Det eneste som ikke er papirdesign her er vel kartongen og bokstavene/tallet.

Her er baksiden av kortet.

Her igjen har jeg brukt papirdesign, 3 forskjellige mønsterark, bokstavene og tallet er BasicGray, noen gamle rester jeg hadde liggende.

Minstemann skal i 2 bursdager denne uken som kommer, så det var bare å hive seg rundt.

Nei ut å nyte solstrålende, ha en nydelig dag alle sammen ♥

2 kommentarer:

  1. Knallherkige guttekort! Kule friske farger og kult med 3D stjernen!
    Ha en flott kveld :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. God morgen Luce, takk for det, noen ganger når jeg føler at et kort trenger noe mer, prøver jeg med 3D pynt, og som regle var det akkurat det som manglet :)

      Ha en nydelig sommerdag ♥

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...