lørdag 4. mai 2013

Litt utenfor min comfortsone

Ble skikkelig inspirert i går kveld, så da gikk jeg ned på scrapperommet mitt og hev meg rundt. Bestemte meg for å tenke minst mulig og bare lage..

Startet med hvit gesso, så fant jeg ut at litt svart gesso hadde sikkert vært tøft, vel det ble litt vel mye, så da måtte jeg prøve å dempe det litt, brukte mye tape, bånd, papp, bokpapir, mist, gelatos.

Det eneste som var bestemt på forhånd var mønsterarkene og bildene, hoved arket er poppydesign og det under bildene er fra October afternoon..

Artig å bare leke seg og ikke tenke for mye, fordet om man tenker sitt når en er ferdig :)


Takk for at du besøkte bloggen min .

4 kommentarer:

  1. Kjempe kul LO, Jorunn.
    Og for en tøffing :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tine, ja han elsker å gå til frisøren, en hans favoritt ting å gjøre :)

      Slett
  2. Kul lo! Flott bruk av mixed media, tape og hyssing, herlige bilder og flotte farger her også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Luce, her bare lekte jeg meg skikkelig, og det er så morro, nesten like moro som å lage Art Journaling :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...