mandag 14. januar 2013

Julekort sesong 2012 og 2013

Tenkte at siden jeg nå engang var i siget skulle jeg bare få ut det jeg hr liggende, slik at jeg fremover tar det etterhvert og viser mer en bare et bilde av hva jeg lager. Kanskje jeg å klarer å få med en produktliste.. Det er lov til å håpe. tenker vi starter med julekortene fra i fjor jeg.


Kan være at bilde blir litt lite, jeg brukte målene til de jeg bruker på Casa og orginalen var blitt borte, litt ryddemani på bakrommet.

De siste to her er faktisk fra juleproduksjonen i år, skulle egentlig vente litt med dem, men hånden klarer ikke følge hjerne i dag, så da blir det sånn da.

Julekort fra års produksjon, disse går nok til bestillingen til min mor, hun skal ha 25 stk .

Har litt sansen for julekort med popup pynt, blir i stemning, men siden det er januar så er vel ikke det akkurat rette tiden å komme i julestemning, hehe.

Dette kortet er en oppgave fra 10 Nøtter til Askepott, oppgaver fra Casa, ikke akkurat slik jeg bruker å lage julekort, men kjekt å bli utfordret :)

Dette kortet er å fra Nøtteroppgavene på Casa, artig egentlig å bli utfordret ja, og ikke minst inspirert.


Jeg tror aldri jeg noen sinne har brukt fjær på noen av mine kort, så sånnsett er jeg glad jeg ble utfordret av Nøtteroppgavene, for jeg må ærlig si at jeg synes det ble veldig bra.

Dette var den hardeste nøtten synes jeg, men jeg føler jeg kom delvis i havn.Min kjære mor har allerede funnet ut hvem som er den heldige vinner av dette julekortet julen 2013.

Denne oppgaven var den morsomste, bruk ting som er gammelt, og noen av elementene hadde jeg hjømt på til et spesielt kort, til ei som er veldig glad i elg/reinsdyr, skulle egentlig ha vært en minielg, men det hadde jeg ikke...

Dette kortet er å fra Nøtteroppgave fra Casa, jeg elsker å fremheve selve mønsterarket, og det fikk jeg vel i grunnentil her.

Dette kortet er fra 2012 og noen heldige har fått dem :)

Dette er å fra julekort produksjonen 2012, prøvde meg på litt nye brettinger, artig.

Fra julekort produksjonen 2012, og med popup, jeg har ikke mer igjen av dem, så må nok ut å handle noe nytt, synes det gjør seg jeg.

Fra Julekort produksjonen 2012, som min mor fikk, jeg kom meg aldri så langt til å lage til meg selv, en av grunnene til jeg har startet produksjonen allerede nå :)

Denne er å fra 2012, lagde 25 stk i fjor, har ikke fått bilder av dem alle(heldigvis:))

Fra 2012 julekortene, noen heldige som har mottatt disse fra min Mor :)

Dette kortet fikk faktisk jeg av min mor til jul, alltid like spennende å se hva hun velger å gi til oss :)

Julen 2012 dette å...

Tenker dette får greie seg for et innlegg, får heller ta resten i et nytt, ikke så veldig mange til men noen.

Artig egentlig å se at jeg ikke lager helt like kort..

Takk for besøket :)


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...