onsdag 16. januar 2013

Pose Vintage kort Jul.

Ja da har jeg prøvd meg på noe som jeg ikke har gjort før, og siden jeg ikke hadde prøvd det før så kunne jeg jo ikke si at jeg ikke kunne det. Vel her er et som går til bestillingen til min kjære mor, og hun vil ha flere guttejulekort, så tenker at dette må jo passe perfekt.

Baksidens mønsterark er Pion vintagejuleark.
Fremsidens mønsterark er tror det er kasercraft, en av mange ark jeg fikk kjøpe utrolig billig av Skorpionen(marianne)

Dette bilde er framsiden, og for det om det skal gies til en gutt valgte jeg å få på en engel, hører liksom med julen!!

Her er baksiden, hvor man kan skrive en liten julehilsning.

Jeg synes det var morsomt å lage noe nytt, så jeg tenker det blir flere av denne type julekort.


Takk for besøket ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...