mandag 14. januar 2013

Noen Loer som har samlet seg opp

Nå er det bare så alt for lenge siden jeg har postet noe på bloggen, og en av mine forsett er at det er noe jeg skal prøve å få til.

Jeg tenkte jeg skulle ta for meg noen av julekortene jeg lagde i fjor helt til jeg så at jeg ikke har lagt ut noe av Lo jeg har laget, så jeg tenker jeg starter med dem jeg.







Denne Loen ble laget av bilde fra min mors 70 års dag i 2010, jeg hadde leid inn en fotograf slik at vi kunne få noen skikkelige bilder når hele familien var samlet, er jo ikke så ofte siden vi er spredd over hele landet.

Denne Loen laget jeg til min kjære da vi hadde 7 års bryllupsdag 21 juli 2012, jeg har alltid slitt med å huske bryllupsdatoen vår, men av litt trasige årsaker så står datoen spikret fast nå.

Min kjære klarer aldri å "oppføre" seg på bilder, så jeg slet med å finne gode bilder å bruke, så jeg tenker i år må jeg komme med noe helt annet.. kniis

Her er en LO fra sommeroppgavene på Casa 2012, bildene er fra min mors bursdag i 2010, bildene taler nok for seg selv, og det er snart 3 år siden har ikke noe forandret seg :)

Dette er å fra sommerutfordringen i sommer, bildene er fra i sommer i Danmark, enda godt at ungene kan kose seg fordet om det regner i bøtter og spann.. Vi kan vel med hånden på hjerte si at vi var ikke heldig med været sommer 2012, lurer på om det var et par timer med sol vi fikk den sommeren!


Dette er å fra sommer utfordringen på Casa, kan vel egentlig ikke få skrytt nok av den plassen, Casa Kreativ, er så glad jeg fant veien inn dit.Det fine med slike oppgaver dem har er at man får utfordret seg selv, og jeg som aldri drev med LO er vel ikke helt frelst men synes det går mye greiere en før jeg ble utfordret.

Denne er å fra sommer utfordringen, bildene ble tatt da vi var i Bodø for å gifte oss, tror faktisk jeg var på utdrikningslag da dette bilde ble tatt.. Et utrolig blinkskudd, og med et begredelig kamera.. Min kjære elsker å ta bilder, og så tenker jeg må oppgradere kamerat hans slik at han kan bli utfordret igjen og leke seg litt !! Trenger flere blinkskudd.


Fra sommer utfordringen på casa 2012, her fikk min kjære virkelig utfolde seg, hehe.. Heldigvis skal vi ikke til Danmark i år, nok med to år etterhverandre med dårlig vær.


Dette var siste LO fra sommerutfordringen på casa, og siste LO som ikke er blitt vist her på bloggen.
Bilde er fra bryllupsdagen min i 2005.

Det var det jeg hadde av LO for denne gangen.

Takk for at du besøkte bloggen min, og hjertelig velkommen inn ved en senere annledning.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...