mandag 14. januar 2013

Bursdagskort.

Da setter vi igang med bursdagskortene jeg har klart å fått tatt bilde av så langt, noen er nok fra konkurranser og noen nok fra Casabingo.

Dette kortrt er fra 10 nøtter til Askepott, jeg bruker vanligvis ikke lage kort med så mye rosa, så det ble en hard nøtt å løse....

Dette kortrt bl laget til min nieses 30 års dag, jeg har en smule dilla på klokker og har her brukt dem som om dem skulle være blomster.

Fant en pandurobutikk i Danmark, enste kjekke man kan gjøre når det regner i bøtter og spann, synd jeg ikke kjøpte flere mønsterark for de var så herlige å jobbe med. Dette ble laget til en konkurranse på Casa, skulle lage et guttekort.

Min datter skulle i bursdag og jeg fikk beskjed samme dag at mamma du må jo laget et kort, da var det greit å ha mønsterark som omtrent lager seg selv :)

Her har jeg brukt hele mønsterarket og latt noen av mønsteret poppe opp, og brukt stjernen til bokstaver..

Dette er fra Casabingoen, da jeg lagde det hadde jeg en veldig god venninne i tankene, og i 2012 fikk hun det på bursdagen sin(anka ♥)

Dette ble laget til en vinne av min kjære datter, og så lett å lage når man bare brukere hele mønsterarket og bare klipper og liper og popper opp :)

Et fort og gale kort, har bare brukt mønsterarket for hva det er hvert. Naboegutten som fikk dette, som elsker pirater ♥

Dette har jeg laget til min kjære gudedatter i Bodø, her å har jeg brukt mønsterarket, og bare hevet frem mønsteret.

Dette er å et kort til min Nieses 30 års dag :)






Det var det jeg hadde av bursdagskort for denne gangen.

Takk for besøket ♥






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...