lørdag 26. januar 2013

Å prøve noe nytt..

Det er egentlig litt skummelt å prøve seg på noe en ikke har gjort før, men så hører jeg Pippi sine ord i bakhode som minner meg på at så lenge det er utprøvd er sjansen stor for at du faktisk kan det :)

Min familie var inviter på middag og Idol i går, og jeg synes at når man blir invitert bort må man ha med noe. Å etter å ha sett de flotte litt røffe vasene på Rema ei stund, fant jeg ut at jeg skulle kjøpe en sånn og en vår blomst å ha i, for vi går jo tross alt i mot varmere tider :)

Vel her er mitt forsøk med å dekorere en glassvase med servietter.

Her er fremsiden, og inni er det perleblomst inni :)

Her er baksiden, jeg digger disse serviettene, de er bare herlig yndig.

En annen vinkel.


Takk for at du besøkte bloggen min, du er ♥lig velkommen igjen !

4 kommentarer:

  1. Jeg var så heldig og få denne og er kjempehappy. Fantastisk flott! Nå må du rett og slett lære bort kunsten ;-)
    Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia Mona, klart jeg skal det, er jo den perfekte gave å gi bort :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...