lørdag 5. mars 2016

Joy of Spring.

 I was so fortunate to be accepted into the team to Canvas Corp. Brand in December, and you may think I've had a good time. Now Canvas Corp started with something new, they will have some challenges, where you can join. Oh I must say when I see the prize I was slightly wow !! Look at this.

Hei, jeg var så heldig å ble tatt opp i teamet til CanvasCorpBrand sitt team i desember 2015, og jeg har hatt det så kjekt. Nytt av året er at vi skal starte med å ha utfordringer som du kan bli med på. Å se på denne herlige pakken med premie du kan vinne.



You can create anything you want, except for cards or Easter eggs. I would stop by Canvas Corp blog here, for there you will find the rules and the color palette we have made to you. Here comes my contribution to inspire you to join our challenge.

Du kan lage hva du vil, bare ikke kort eller påske egg, jeg vil anbefale deg å ta turen innom bloggen til CanvasCorpBrand for å lese reglene og se fargepaletten vi har laget til dere.

Her er mitt bidrag til å inspirere dere til å bli med. 







Anyone can join no matter what country you are from.
Can hardly wait to see what you want to contribute

You can join until April 5 (incredibly nice date, that is when I will be 29 years again)

1 kommentar:

  1. Nydelig. Tenk at våren har kommet så langt hos deg. Den ligger i startsgropa her også da og jeg gleder meg for hver dag! Klem til deg i den gryende vår! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...